Thursday 4 October 2007

'The Ghost of a Thousand' and tattoo design.

Back in last year, I did design a logo for the band from Brighton 'The Ghost of a Thousand' and it's on back of their first album cover;


去年にさかのぼりますが、The Ghost of a Thousandというイギリスのバンドのロゴのデザインをしました。ファーストアルバムのバックカバーに載っています。

日本でも購入可能なようなので興味のある方は探してみてください。









*I only did a logo design, not art works!!!*

注;私がやったのはロゴのみでアートワークは他のアーティストの方のものです。


And amazingly the main vocal of the band Tom now has this logo tattooed on his leg:) So this is my first band logo design piece as well as first tattoo design piece:) I am pleased.

そして嬉しい事にバンドのメインヴォーカルのトムがこの私デザインのロゴのタトゥーを足に入れてました。

なのでこの作品は初のバンドのロゴデザインとなり、初のタトゥーデザインの作品ともなりました。とても嬉しかったです。


x


The Ghost of a Thousand
http://www.myspace.com/theghostofathousand




No comments:

Post a Comment